loading...
هيئت جنت الحسين شوشتر
غيبت امام زمان
log

.

افسران - یا مهدی جان

 

اميد صنعتي بازدید : 591 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)


مجموعه چند تا خاطره از مداح مخلص اهل بیت مرحوم سید جواد ذاکر که هممون الان دلتنگشیم
در ادامه مطلب برای شما آماده شده.
این خاطرات از زبون حاج رضا قصاب (مسئول هیئت دیوانگان کاشان)هست که به درد همه
نوکرای اهل بیت بالأخص مادحین میخوره و باید از این ها درس بگیریم.



سید جواد فقیرترین آدم دیوانگان کاشان بود:

حاج رضا قصاب  می گفت من همیشه تو هیئت پول جمع می کردم واسه کمک به هیئت وقتی می رسیدم به سید می گفتم : (به شوخی) آسید جواد شما هم یه کمکی بکن همه کمک کردن می گفت دست می کرد تو جیباش می گفت به جان مادرم حضرت زهرا یه 100 تومنی ندارم.


اینم برای مداحانی که باید میلیونی بریزی به حسابشون تا بیان 1 ساعت بخونن و برن:

رضا قصابی می گفت هیچکس به اندازه ی من این بچه رو نمی شناخت قسم می خورد

 می گفت ۸ ماه پیش از شیراز زنگ زدن یه نفر گفت حاج رضا ۲۰ ملیون می دیم آس جواد

۲ ساعت بیاد برامون بخونه فقط یه روز ۲۰ ملیون می گفت به جد سید من ترسیدم به علی

قسم بهش بگم که ۲۰ ملیون بهت می دن برو واسه حسین بخون گفتم دیگه شاید واسه

خودمونم نیاد بخونه اگه بهش بگم .

می گفت حالا ما مداح دعوت می کنیم می گه ۳ ملیون

بریزید به حسابم تا بیام.


خاطره حاج رضا قصّاب از سیدذاکر در بیمارستان:

حاج رضا قصاب تعریفــــ کردند که یک روز تو ایام بستری بودن سید جواد،یک مشکلی برام پیش اومده بود،رفتم به آسید جواد سربزنم،وقتی وارد اتاق شدم،سید تا چشاش بمن خورد ازم پرسید چیه؟
بهش گفتم هیچی یک کم بهم ریختم،بمن گفت بشین تا یک روضه حضرت رقیه سلام الله علیها برات بخونم،شروع کرد بخوندن،و دوتایی مثل دیوونه ها داشتیم بخودمون میزدیم و تو حال خودمون بودیم،
روضه که تموم شد،اومدم از اتاق بیرون که برم تو حیاط بیمارستان،دیدم بیشتر پرستارها تو ایستــگاه پرستاری دور هم جمع شدند و داشتن گریه میکردن!!!

به نقل از وبلاگ غمکده کربلا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بسم الله الرحمن الرحيم ----------------------------------------------- مقام معظم رهبري: همان تصویر ناقصی که از امیرالمؤمنین (ع) تصویر می کنیم، آن قدر زیباست، آن قدر بالاست، آن قدر شاخص است که چشم انسان را مبهوت می کند! --------------------------------------------------- این وب متعلق به هیئت جنت الحسین شهرستان شوشتر می باشد ------------------------------------------- عاشقان اهل بیت می توانند شماره همراه خود را به شماره همراه یا ایمیل زیر ارسال نمایند تا از زمان برگزاری جلسات هیئت آگاهی پیدا کنند 09331213532 janat.hosein@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    من هدیه میکنم به حضرت اباعبدالله الحسين ثواب:
    شماره تماس مدير سايت


    3532 121 0933

    لوگوي هيئت
    http://s2.picofile.com/file/7832362903/janat.gif

    سایت های مورد نیاز
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 388
  • بازدید کلی : 9,690
  • کدهای اختصاصی
    زیارت عاشورا
    روزشمار محرم عاشورا
    نام ها پروردگار
    http://s4.picofile.com/file/7863848060/1349029850.gif

    نواي هيئت

    سامانه پيامك
    http://s5.picofile.com/file/8150536326/sms.jpg