السلام علیک یا غریب المظلوم یا اباصالح المهدی

فهرست موضوعات وبلاگ جهت دسترسی سریعتر

مظلوم امام هادی ........   (پست ثابت)

 به اطلاع میرساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی شاهین نجفی صورت گرفته است زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نامهای نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود..

توجه داشته باشید دوستانی که وب دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسبهادی نقی ,  naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) , emam naghi در وب خود قرار دهند تا از ادامه این حرکت زشت جلوگیری شود..

 این مطلب را به خاطر امام زمان گسترش دهید...!



دوستان عزیز برای گسترش عکس های مناسب به


 جای عکس های زننده موجود در سایت های جست 


و جو گر لطفا به ادامه مطلب رفته و روی هر عکس


 کــــــلـــیــــک کنید . 

ادامه نوشته

خوردن اعضای بدن یک مسلمان در آفریقای مرکزی (+18) + تصویر

خوردن اعضای بدن یک مسلمان در آفریقای مرکزی (+18) + تصویر
سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر نیز با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن هشدار دادن به وضعیت جاری در آفریقای مرکزی، خواستار اقدام فوری سازمان ملل متحد برای پایان دادن به بحران این منطقه شدند..... (رجوع شود به ادامه مطلب)
ادامه نوشته

تورهای تفریحی مخصوص زنان جهاد نکاح

“العریفی” سال گذشته با صدور فتوایی از جوانان عربستان سعودی و دیگر کشورهای اسلامی خواسته بود که برای مبارزه علیه حکومت “بشار أسد” رئیس جمهور سوریه به این کشور سفر کنند.

او همچنین در فتوایی دیگر از دختران و زنان جهان عرب خواسته بود برای خدمت رسانی جنسی به جنگجویان مسلح که “جهاد نکاح” نامیده می شود، به سوریه بروند.

این فرد در تصریحات اخیر خود از تمامی زنانی که به مجاهدین خدمت رسانی جنسی کرده اند درخواست کرد که برای تورهای تفریحی در اروپا ثبت نام کنند و اگر از طریق زنا بیمار شده اند در اروپا درمان شوند.

گفتنی است فتوای زنای العریفی، منجر به گسترش فساد و فحشا در میان شورشیان سوری گردید و بسیاری از شورشیان، پدران سوری را مجبور می‌کنند تا دخترانشان را در اختیار آنان قرار دهند وگرنه دشمن خدا بوده و مستحق مرگ هستند.

متأسفانه این فتوا، تنها به نکاح موسوم به “جهاد نکاح” خلاصه نشد، بلکه منجر به ظهور پدیده‌ی لواط و همجنس‌بازی در میان گردان‌های شورشی نیز گردید.

آیا پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) با دختری 6 ساله ازدواج کرده اند ؟

آیا پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) با دختری 6 ساله ازدواج کرده اند ؟

عده ای اصرار دارند که ثابت کنند عائشه در شش سالگی به عقد رسول خدا صلی الله علیه وآله درآمده و در نه سالگی وارد خانه آن حضرت شده است و این مطلب را دلیل بر برتری عائشه بر دیگر همسران رسول خدا می‌دانند؛ اما آیا حقیقت مطلب نیز همین است؟ .....................

ادامه نوشته

چادر لباس ملی ما از زمان های قدیم

رهبر داعش خودش را مهدی منتظر [عجل الله تعالی فرجه] می داند!

رهبر داعش خودش را مهدی منتظر [عجل الله تعالی فرجه] می داند!

به گزارش «شیعه نیوز»، شافی العجمی مبلغ سلفی کویتی که عامل اصلی شهادت شصت تن از شیعیان حطله در استان دیرالزور با همراهی جبهه النصره است در سخنانی که گواه بر اختلافات واضح تروریست هاست به رهبر داعش "ابوبکر بغدادی " حمله برد. 

شافی العجمی گفت: بغدادی خودش را آنقدر بزرگ فرض کرده که گویا مهدی منتظر [عجل الله تعالی فرجه] است! به علاوه او مردم را تکفیر کرده و خونشان را مباح می داند. بغدادی آنقدر خودش را می ستاید که گویا تنها رهبر مخلص است.اما وی باید بداند شخصیتش هیچ ارزش و قیمتی ندارد و با دین و عاطفه مردم برای رسیدن به سلطه و اهداف خاص خود بازی می کند. 

چندی پیش فرماندهان داعش نیز، العجمی را مسئول تحریک علیه داعش ، تکفیر و مباح اعلام کردن خونشان ،  معرفی کردن آنها به عنوان مزدور و مسئول اصلی جنگ بر علیه خود می دانند. شافی العجمی با همکاری رهبر "جیش الاسلام" و مسئول نظامی جبهه اسلامی "زهران علوش" و مسئول شرعی احرار الشام " ابو عبدالملک" ؛ رئیس هیئت سیاسی جبهه اسلامی "ابو عبدالله الحموی" را قانع کرده اند تا وارد حمله نظامی علیه داعش شود علی رغم اینکه عبود ، داعش را از نظر فکری بسیار نزدیک به حرکت خود می دانسته است. 

السلام علیک یا علی بن محمد النقی

صالح بن سعید می گوید :

خدمت امام هادی علیه السلام هنگامی که متوکل لعنت الله علیه ایشان را به سامرا دعوت کرده بود و در جای نامناسبی منزل داده بود رسیدم .

به آن حضرت علیه السلام عرض کردم : 

فدایت شوم این ها در همه امور قصد دارند نور فروزان شما را خاموش کنند و در حق شما کوتاهی کنند تا آنجا که شما را در این مکان بسیار زشت که جای فقیران و فرومایگان می باشد ساکن نموده اند .

امام هادی علیه السلام فرمود : تو در این پایه از معرفت ما هستی و خیال می کنی این امور از قدر و منزلت ما می کاهد .

سپس با دست اشاره نمود و فرمود : نگاه کن چه می بینی ؟

چون نگاه کردم باغ هایی زیبا منظر و پرطراوتی مشاهده کردم که در آن حوریه هایی خوش بو و پرندگان زیبا و آهو های خوش خط و خال و نهر های جاری وجود داشت .

سپس امام علیه السلام فرمودند : ما هر کجا باشیم ، چنین موقعیتی داریم و در حقیقت در این مکان که جای فقیران و فرومایگان است نخواهیم بود .

سیاه پوشی محرم / سید سعید موسوی و حمیدرضا محمد رضایی

موی پریشونت چرا خاکستریه (حمیدرضا محمد رضایی) *

بسم الله پشت سر قافله (حمیدرضا محمد رضایی) هروله

روضه حسین جان (حمیدرضا محمد رضایی و سید سعید موسوی) روضه


**********************************


 باز هم غریبی باز هم محرم (سید سعید موسوی) ** شور

دل من تو نینواست آقا (سید سعید موسوی) هروله

دوباره باز محرم (سید سعید موسوی) * شور

دلبر صبور (سید سعید موسوی) مناجات روضه

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (سید سعید موسوی)

شیدا شده دوباره دل (سید سعید موسوی) * واحد

تو این دیار لاله گون (سید سعید موسوی) سنگین

                            

السلام علیک یا غریب المظلوم

یکی از نیرو های ابلیس از مأموریت که برگشت خوشحال بود .

پرسید :

فرمانده ! گمراه کردن این ها چه فایده ای دارد ؟

ابلیس جواب داد : 

امام این ها که بیاید عمر ما تمام می شود .این ها را که غافل می کنیم ؛

امامشان دیرتر می آید .

دوباره با کنجکاوی پرسید :

این هفته پرونده ها چطور بود ؟

ابلیس نگاهی به او انداخت و گفت :

مگر صدای گریه امامشان را نمیشنوی .............